Maths Matters

administrator

10 listopada (wtorek) , biologia, godz. 8.00-9.30,  budynek szkoły, sala nr 321

12 listopada (czwartek, język polski, geografia, godz. 8.00-9.30; Aula E budynek nr 54

13 listopada (piątek), matematyka, godz. 8.00-9.30; budynek szkoły, sala nr 321

Uczniowie, biorący udział  w konkursie, powinni być obecni przed wskazaną salą 15 minut przed rozpoczęciem konkursu.

 

administrator

Szkół Społecznych im. Unii Europejskiej w Zamościu

NA CZAS EPIDEMII COVID-19
aktualizacja: 1 września 2020 r.

Biblioteka szkolna w okresie pandemii COVID-19 funkcjonuje na podstawie wytycznych MZ, GIS i MEN. Szczegółowe instrukcje korzystania ze zbiorów oraz procedury bezpieczeństwa są dostępne są na stronie internetowej Biblioteki Narodowej.


Celem procedur jest:

  1. zminimalizowanie zagrożeń zakażenia koronawirusem lub choroby COVID-19;
  2. umożliwienie uczniom dostępu do książek w postaci tradycyjnej, oddanie wypożyczonych pozycji przed okresem kwarantanny woluminów.


§ 1

ZASADY PRZEBYWANIA W BIBLIOTECE

  1. Do pomieszczenia biblioteki szkolnej mogą wejść tylko uczniowie i pracownicy szkoły.
  2. Użytkownik po wejściu do biblioteki zobowiązany jest zdezynfekować dłonie.
  3. W bibliotece należy zachować bezpieczną odległość min. 1,5 m od pozostałych użytkowników oraz personelu biblioteki.
  4. W celu zminimalizowania możliwości zarażenia wirusem w punkcie obsługi czytelnika mogą przebywać w jednym czasie 2 osoby.

§ 2

ZASADY WYPOŻYCZANIA KSIĄŻEK

  1. Wszystkie wypożyczane książki powinny być wcześniej zamówione elektronicznie lub  osobiście.
  2. W celu zamówienia książki należy dokonać jej rezerwacji przy pomocy programu bibliotecznego MOL NET+ dostępnego na stronie internetowej szkoły www.unia.zam.pl. lub osobiście skontaktować się z pracownikiem biblioteki.
  3. W celu odebrania zamówionych książek należy zgłosić się do biblioteki, następnego dnia po złożeniu zamówienia, po godz. 10.00.
  4. Czytelnikom ogranicza się użytkowanie księgozbioru w wolnym dostępie i korzystanie z kącika czytelniczego.
  5. W wyjątkowych sytuacjach dopuszcza się skorzystanie z urządzeń elektronicznych (komputerów, drukarek i innych pomocy naukowych wspólnego użytku) przy zachowaniu zasad bezpieczeństwa sanitarnego (stosowanie jednorazowych rękawiczek i płynu dezynfekującego).

§ 3

ZASADY ZWROTU KSIĄŻEK

  1. Zwracaną książkę należy przedłożyć pracownikowi biblioteki w celu sczytania kodu kreskowego i następnie włożyć do specjalnie oznakowanego pudełka.
  2. Zwracane egzemplarze są poddane 3-dniowej kwarantannie i w tym czasie pozostają wyłączone z wypożyczania.

§ 4

ZASADY POSTĘPOWANIA PRACOWNIKÓW

  1. Bibliotekarz obsługujący użytkowników biblioteki zobowiązany jest do stosowania zasad profilaktyki zdrowotnej, stosowania maseczki ochronnej, dezynfekowania rąk lub zakładania jednorazowych rękawic ochronnych.
  2. W czasie przerwy w bezpośredniej obsłudze użytkowników biblioteki pracownicy prowadzą prace porządkowe ze szczególnym uwzględnieniem ciągów komunikacyjnych: wietrzą salę, przecierają powierzchnie płaskie.
  3. Po zakończeniu obsługi czytelników – na koniec dnia –pracownicy szkoły dezynfekują powierzchnie płaskie i sprzęty w pomieszczeniu biblioteki i zapleczu.
administrator

Przed nami rozpoczęcie nowego roku szkolnego 2020/2021. Wszyscy się cieszymy, że wreszcie po prawie 6 miesiącach znów wrócimy do nauczania stacjonarnego, spotkamy uczniów a szkoła... Nowa Szkoła zacznie żyć... Zanim jednak zabrzmi pierwszy dzwonek (będzie nieco inny, niż dotychczas...), pragniemy przekazać trochę informacji organizacyjnych.

Rozpoczęcie roku szkolnego 1.09.2020:

9.00 Msza Święta w Kościele pw. Św. Michała Archanioła (dla chętnych)

10.00 Rozpoczęcie roku szkolnego 2020/2021 dla klasy „0" i klas 1 szkoły podstawowej – spotkanie ogólne Hotel „Koronny" następnie spotkania wychowawcami w klasach

10.00 Rozpoczęcie roku szkolnego w klasach 2-3 szkoły podstawowej – bezpośrednio w klasach,

10.30 Rozpoczęcie roku szkolnego w klasach 4-8 szkoły podstawowej – bezpośrednio w klasach,

11.00 Rozpoczęcie roku szkolnego dla klas 1 liceum – spotkanie ogólne Hotel „Koronny" następnie spotkania z wychowawcami w klasach

11.30 Rozpoczęcie roku szkolnego w klasach 2-3 liceum – bezpośrednio w klasach,

Drzwi Otwarte w Nowej Szkole przed rozpoczęciem Roku Szkolnego 2020/2021
Z uwagi na przepisy COVID 19 od 1 września pobyt na terenie szkół osób nie będących pracownikami zostanie ograniczony do minimum. Wszyscy, którzy chcą zobaczyć nowy obiekt, są zaproszeni do odwiedzenia szkół w piątek 28.08.2020, w godz. 15.30-18.00. Dyrekcja jest w tym czasie do Państwa dyspozycji.

Parkowanie
Z uwagi na trwające prace nad zagospodarowaniem terenu wokół szkoły prosimy o parkowanie na parkingu przy kościele pw. Św. Michała Archanioła. Także w kolejnych dniach po rozpoczęciu roku szkolnego. Szczególnie prosimy o to rodziców klas starszych szkoły podstawowej i liceum. Z parkingu przed szkołą prosimy korzystać wyjątkowo i „na krótko". Od drugiej połowy września powinien ruszyć parking za szkołą i będzie więcej miejsca.

Dowóz dzieci
Linie szkolne ruszą 2 września po trasach sprzed roku. Rodzice, którzy dowożą dzieci do klas 0 i 1 szkoły podstawowej i których dzieci mają trudności w adaptacji będą mogli wejść na teren szkoły (wyjątkowo, w masce, po dezynfekcji rąk). Nalegamy jednak, aby ten pobyt był jak najkrótszy. Rodziców pozostałych klas szkoły podstawowej prosimy o przekazywanie dzieci przy furtce pracownikom i niewchodzenie na teren szkoły. Po południu pracownicy będą odprowadzać dzieci do furtki. (powyższe obostrzenia wynikają z przepisów i wytycznych COVID 19).

Prosimy o podjeżdżanie (rano i po południu) pod szkołę od strony Hotelu „Koronny" i wyjeżdżanie przy starej szkole a następnie kierowanie się w kierunku ul Kamiennej. Zachęcamy do korzystania z parkingu przy kościele – łatwiej będzie wjechać i wyjechać a droga z parkingu do szkoły to 50m.


Kolejne informacje wkrótce...

administrator

Szanowni Państwo,

bardzo prosimy rodziców, opiekunów i uczniów do zarejestrowania się w systemie. Jeżeli przekazaliście Państwo swój adres e-mail w podaniu do szkoły jest już prawdopodobnie wprowadzony do systemu i można wykonać aktywację konta wg poniżej instrukcji.

Jakie czynności należy wykonać, aby otrzymać dostęp do e-dziennika?

  1. Należy przekazać wychowawcy lub sekretarzowi szkoły adres e-mail. Po wprowadzeniu adresu e-mail do bazy użytkowników można rozpocząć aktywację konta użytkownika.
  2. Tworzenie konta wykonuje każdy użytkownik samodzielnie. Rozpoczynamy od wpisania w przeglądarce internetowej adresu https://uonetplus.vulcan.net.pl/zamosc lub kliknięcie ikony e-dziennik na naszej stronie www.unia.zam.pl.
  3. Nazwą użytkownika jest adres mailowy Państwa, który przekazaliście Państwo wychowawcy lub sekretarzowi szkoły. Podczas tworzenia konta na skrzynkę poczty zostanie przysłana wiadomość z linkiem autoryzującym użytkownika
  4. Kolejność rejestracji użytkownika jest opisana i zilustrowana w poniższym poradniku na stronach 1-5 (podrozdział Tworzenie hasła dostępu do witryny UONET+) http://aplikacje.vulcan.pl/uonetplus/jakrozpoczacpracezuonetplus.pdf lub w filmie umieszczonym w linku odsyłającym do instrukcji. (https://str-arch.vulcan.edu.pl/vulcang_files/user/AABW/AABW-filmy/uonetplus/fup_012-haslo.mp4?_gl=1*my9442*_ga*Nzc2OTMzMjY4LjE1ODcwMzc5MzU.*_ga_XPBK45R2TN*MTY5MzcyNjg5Ny4xNC4xLjE2OTM3MjY5MzYuMjEuMC4w)
administrator

Szanowni Rodzice,
szkoła zakupi uczniom w ramach wyprawki pierwszoklasisty podstawowy pakiet podręczników. Informacje o zakupie pozostałych podręczników przekaże Państwu wychowawczyni w dniu rozpoczęcia roku szkolnego.

Dbajmy o środowisko i jednocześnie uczmy oszczędności – ekwipunek powinien być kompletny, ale możemy wykorzystywać rzeczy z poprzedniego roku, jeżeli są jeszcze dobre (np. nożyczki, kredki, temperówki, ołówki, piórniki itd.)

  1. Zeszyty: kratka i 3 linie - 16 kartek (linie i kratki najlepiej w dwóch kolorach)
  2. Bloki:
    - A3 (duże) techniczne: biały i kolorowy
    - A4 (mały) rysunkowy: biały i kolorowy
  3. Teczka z gumką A4
  4. Kredki:
    - ołówkowe (grube i cienkie – 12 kolorów)
    - pastele olejowe (tłuste)
  5. Farby plakatowe 12 kolorów (najlepiej ASTRA) oraz pędzle (cienki i gruby) i kubeczek na wodę
  6. Piórnik:
    - nożyczki
    - temperówka
    - 2 ołówki
    - gumka
    - flamastry
    (pióro będzie potrzebne najwcześniej w grudniu)
  7. Klej w sztyfcie – 5 szt.
  8. Plastelina
  9. Małe karteczki samoprzylepne do zaznaczania stron (mieszczące się w piórniku)
  10. Strój gimnastyczny, buty sportowe
  11. Obuwie na zmianę w worku