pomoc

administrator

Szanowni Państwo,

od 1 września wdrażamy we wszystkich klasach dziennik elektroniczny firmy VULCAN. Zapraszamy rodziców, opiekunów i uczniów do zarejestrowania się w systemie.

Jakie czynności należy wykonać, aby otrzymać dostęp do e-dziennika?

  1. Należy przekazać wychowawcy lub sekretarzowi szkoły adres e-mail. Po wprowadzeniu adresu e-mail do bazy użytkowników można rozpocząć aktywację konta użytkownika.
  2. Tworzenie konta wykonuje każdy użytkownik samodzielnie. Rozpoczynamy od wpisania w przeglądarce internetowej adresu https://uonetplus.vulcan.net.pl/zamosc lub kliknięcie ikony e-dziennik na naszej stronie www.unia.zam.pl
  3. Nazwą użytkownika jest adres mailowy Państwa, który przekazaliście Państwo wychowawcy lub sekretarzowi szkoły. Podczas tworzenia konta na skrzynkę poczty zostanie przysłana wiadomość z linkiem autoryzującym użytkownika.
  4. Kolejność rejestracji użytkownika jest opisana i zilustrowana w poniższym poradniku na stronach 1-5 (podrozdział Tworzenie hasła dostępu do witryny UONET+) http://aplikacje.vulcan.pl/uonetplus/jakrozpoczacpracezuonetplus.pdf lub w filmie umieszczonym pod linkiem https://www.vulcan.edu.pl/strona/jestem-uczniem-448#logowanie
Kategoria: